Start
  |     |    
Kategorie
Dodaj Og這szenie
Szukaj
Wizyt闚ki             Miasto  
Zamie嗆 Og這szenie
  Mo磧iwo嗆 dodania do 10 zdj耩
  Wy鈍ietlane od 15 dni do 2 miesi璚y
  Mo磧iwo嗆 dodania og這sze premium
Zarz康zaj Og這szeniami
Szukaj Og這sze
<< Poka wszystkie
naprawa sterownik闚 psg5 pomp wtryskowych bosch vp44 vp30 isuzu
Kategoria: Us逝gi / Naprawy /
Dodane: 12/01/2019 15:58:49
tydzie temu
PUH OMEGA

Bosch VP44 VP30 Serwis

ul. Brzozowa 57

27-530 O瘸r闚 woj. 鈍i皻okrzyskie.

tel. 510667029
https://www.puhomega.pl
https://www.naprawa-pomp.com
https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Ocl5g9z_UdapgWuobg/videos





Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterownik闚 PSG5, PSG16, sterownik闚 ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz sterownik闚 ABS BOSCH.

Nasz serwis jako jedyny w Polsce wsp馧pracuje z BOSCH DIESEL CENTER i BOSCH DIESEL SERWIS. Wsp馧pracujemy mi璠zy innymi z serwisami Bosch z Suchej Beskidzkiej, Lublina, Katowic, Jaworzna, Krakowa, Wojasz闚ki, Bielsko Bia貫j, Gryfina i dziesi徠kami wi瘯szych i mniejszych zak豉d闚 i warsztat闚 regeneruj帷ych pompy wtryskowe, czy zajmuj帷ych si mechanik pojazdow



Nasza oferta to naprawa elektroniczna pomp wtryskowych bosch VP44 i VP30, naprawa sterownik闚 PSG5, PSG16 i 1.7L Isuzu Delphi, Delco EDU oraz sterownik闚 ABS Bosch a tak瞠 pe軟a regeneracja pod wzgl璠em mechanicznym we wsp馧pracy z BOSCH SERWISEM. Pompy i sterowniki przyjmujemy drog wysy趾ow, jak r闚nie osobi軼ie po wcze郾iejszym kontakcie telefonicznym. Czas oczekiwania na napraw elektroniki czyli samego sterownika to oko這 godzina. Pe軟a regeneracja pompy wtryskowej pod wzgl璠em mechanicznym to oko這 2 dni robocze. Poni瞠j link do filmu jak zdemontowa sterownik PSG5, PSG16 pompy wtryskowej BOSCH VP44 VP30, gdy jest pewno嗆, 瞠 to elektronika jest winowajc awarii.





Przed napraw ka盥y sterownik sprawdzany jest za pomoc pod陰czenia bezpo鈔ednio pod wtyczk pinow specjalistycznym sprz皻em diagnostycznym. Po naprawie b喚dy w pami璚i sterownika s kasowane.



Naprawa elektroniki to w zdecydowanej wi瘯szo軼i g堯wna usterka pomp wtryskowych VP44, VP30 a tak瞠 sterownik闚 PSG16, ISUZU i ABS.

G堯wne objawy uszkodzonego sterownika, przegrzanego sterownika - taki kt鏎y pracuje kilka lat lub wi璚ej, b康 niew豉軼iwie naprawionego, poprzez zastosowanie niew豉軼iwych tranzystor闚 typu IRLR 2905, IRLR 3636, IRLR3705 czy innych z serwisu Allegro to brak mocy w por闚naniu do czasu sprzed naprawy sterownika, utrudniony rozruch, wi瘯sze spalanie, twarda praca no i przede wszystkim brak mo磧iwo軼i uruchomienia silnika. Przy braku mo磧iwo軼i uruchomienia paliwo na wtryskach nie ma odpowiedniego ci郾ienia , kt鏎e mog這 by przebi wtryski, b康 nie jest podawane wcale. W zwi您ku z brakiem mo磧iwo軼i uruchomienia silnika mo瞠cie by ju pewni, 瞠 uszkodzeniu uleg sterownik pompy i nie ma potrzeby ingerowa w mechanik pompy, wbrew potocznej opinii 瞠 sama elektronika sprawy nie za豉twi.



Z naszego wieloletniego do鈍iadczenia mog 鄉ia這 powiedzie, 瞠 praktycznie nie mamy reklamacji nawet z pocz徠ku naszej dzia豉lno軼i, a to jest ju 10 lat. Po prostu sterownik na kt鏎ym zosta豉 przeprowadzona profesjonalna regeneracja tak zwana fabryczna ( fabryczna w zwi您ku z zastosowaniem tranzystora dedykowanego przez BOSCHA dla sterownik闚 po 2004 roku ) jest na r闚ni z nowym sterownikiem a dodatkowo nie jest on tak wra磧iwy na zapowietrzanie si pompy, wymian filtra paliwa czy paliwo kiepskiej jako軼i. Innym pewnym objawem uszkodzenia sterownika pompy wtryskowej jest nag貫 przerwanie pracy silnika i koniec. Prosz nie s逝cha spec闚 i magik闚, 瞠 zatar豉 si pompa i to uszkodzi這 sterownik. Zacieranie si pompy to proces d逝gotrwa造, objawia si to r騜nymi dolegliwo軼iami przez d逝gi czas i na pewno nie ko鎍zy si w jedn sekund , czyli nag造m zga郾i璚iem silnika.



Druga sprawa to taka, 瞠 nie da si ju przekona cz這wieka, kt鏎y zap豉ci gdzie kilkaset z這ty za napraw sterownika, samoch鏚 nie odpali i sko鎍zy這 si na pe軟ej regeneracji pompy wtryskowej z wymian sterownika za dodatkowo 3 lub wi璚ej tysi璚y z這tych, bo naprawiaj帷y sterownik twierdzi, 瞠 on wszystko dobrze zrobi. A prawda jest taka 瞠 wymiana tranzystorka z allegro nie oznacza sukcesu. Taki cz這wiek niestety jest ju tak "skrzywiony", 瞠 do niego nie dociera to, i sterownik najprawdopodobniej zosta niew豉軼iwie naprawiony a w wi瘯szo軼i przypadk闚 uszkodzony nieodwracalnie. St康 powsta mit, 瞠 naprawa sterownika nie pomo瞠. Ma這 tego, w wi瘯szo軼i przypadk闚 taka niew豉軼iwa naprawa mo瞠 popsu nam sterownik nieodwracalnie a dodatkowo cz瘰to uszkadza to zaw鏎 dawki paliwa, ten mi璠zy przewodami wysokiego ci郾ienia. I nie ma znaczenia czy jest to pompa VP44 czy VP30.



Jak SPRAWDZIC. Aby sprawdzi ten zaw鏎 nale篡 u篡 do tego 12V na 55W lu 60 Wat. Odcinamy zaw鏎 dawki paliwa, ten mi璠zy przewodami wysokiego ci郾ienia w g這wicy pompy. Jeden z przewod闚 od tego zaworu, niewa積e kt鏎y 陰czymy z mas czyli minusem lub po prostu dotykamy kabel gdziekolwiek do pompy. Pompa jest metalowa i jest minusem - mas. Drugi kabel 陰czymy z jednym po陰czeniem 瘸r闚ki 12V 55 WAT, a drugim po陰czeniem od 瘸r闚ki dotykamy do plusa akumulatora. Wykonujemy tzw. po陰czenie szeregowe trzech element闚: 瘸r闚ki, zaworu i akumulatora. W momencie dotykania kablem od 瘸r闚ki do plusa akumulatora 瘸r闚ka b璠zie si nam roz鈍ietla豉 i w pompie za ka盥ym dotkni璚iem b璠zie s造cha delikatne klikni璚ie je瞠li zaw鏎 jest sprawny. Nigdy nie pod陰czajcie g鏎nego zaworu dawki paliwa bezpo鈔ednia do akumulatora. Zaw鏎 posiada bardzo nisk rezystancj. Bezpo鈔ednie pod陰czenie zaworu do akumulatora zrobi這 by nam zwarcie i uszkodzi這 zaw鏎 w przypadku gdyby okaza si on sprawny w sekund. Poni瞠j link do filmu jak sprawdzi ten zaw鏎.





Czy uszkodzi nam si sterownik mo瞠my w bardzo prosty spos鏏 sprawdzi za pomoc 瘸r闚ki 12V na 55W lub 60 Wat, takiej ze 鈍iate przednich samochodu. Je瞠li chcesz sprawdzi sw鎩 sterownik post瘼uj dok豉dnie jak na filmie w linku poni瞠j lub wed逝g tego opisu, nie inaczej bo nie b璠zie to mia這 wi瘯szego sensu.



JAK SPRAWDZIC . Odcinamy dwa przewody od sterownika do pompy, para g鏎na grubsza i w豉郾ie do tych koniecznie odci皻ych przewod闚 pod陰czamy nasz 12 Voltow 55 WATow 瘸r闚k. W momencie kr璚enia rozrusznikiem 瘸r闚ka musi wyra幡ie b造ska, 鈍ieci. Gdy 瘸r闚ka nie 鈍ieci w og鏊e b康 ledwo si 瘸rzy to mamy przyczyn dlaczego silnik nie pali. Uszkodzony sterownik. Tutaj jedna sprawa. W stu procentach uszkodzenia sterownika mo瞠cie by pewni jak 瘸r闚ka nie 鈍ieci wcale b康 ledwo si 瘸rzy. Zdarzaj si te takie uszkodzenie 瞠 瘸r闚ka normalnie 鈍ieci a samoch鏚 nie odpala. Sterownik w takim przypadku m鏬 zosta przegrzany b康 niew豉軼iwie naprawiony. 畝r闚k, 瞠 tak powiem uci庵nie ale zaw鏎 dawki potrzebuje wi瘯szego pr康u i o d逝窺zych impulsach.





Jednak瞠, uszkodzenia mechaniczne pompy te si zdarzaj co objawia si w wi瘯szo軼i wypadk闚 niew豉軼iwym k徠em wtrysku, brakiem mo磧iwo軼i wyregulowania k徠a wtrysku, tward prac silnika, nadmiernym dymieniem, wi瘯szym spalaniem i trudno軼iami w odpaleniu silnika.

Regeneracja mechaniczna jak wcze郾iej pisa貫m jest wykonywana przy wsp馧pracy z jednym z zaprzyja幡ionych Serwis闚 Boscha a dok豉dniej WULKAN BOSCH SERWIS z Suchej Beskidzkiej. Pompa wtryskowa po regeneracji jest sprawdzana i kalibrowana na dedykowanym do tego stole probierczym BOSCH EPS 815.





Na wykonan napraw udzielamy 12 miesi璚znej gwarancji

Wysy趾a w ci庵u jednego dnia roboczego. (dotyczy naprawy sterownika)

Wystawiamy faktur VAT na pe軟 regeneracj pompy wtryskowej. Na napraw sterownika faktura bez VAT.



KOSZTY.

Koszt naprawy sterownika PSG5 ( jedno wtykowy ) to 300 z brutto.

Koszt naprawy sterownika 1.7L ISUZU to 300 z brutto.

Koszt naprawy sterownika PSG16 ( dwu wtykowy ) to 400 z brutto.

Koszt pe軟ej regeneracji pompy wtryskowej VP44, VP30 to oko這 1500 z brutto. Na regeneracj pompy wystawiamy faktur VAT.

Koszt wyzerowania immobilizera w sterowniku pompy FORD to 100 z. Konieczne przy wymianie sterownika na inny, jak waszego si nie da naprawi bo np: kolega elektronik chcia sprawdzi swoje mo磧iwo軼i i uszkodzi sterownik nieodwracalnie.

Koszt naszego sterownika PSG5 je瞠li wasz nie nadaje si do naprawy, b康 go fizycznie nie macie od 600 z brutto.



Je瞠li samoch鏚 zgas nagle w czasie jazdy lub nie chce odpali po postoju to przyczyn jest elektronika czyli sterownik i w zdecydowanej wi瘯szo軼i nie ma potrzeby regeneracji pompy pod wzgl璠em mechanicznym. Przy uszkodzeniu mechanicznym pompy samoch鏚 pali tylko 瞠, pracuje g這郾o, twardo, metalicznie jak r闚nie kopci jak " stary traktor ", jest niew豉軼iwy k徠 wtrysku i du穎 wi瘯sze spalanie. Wtedy w豉郾ie potrzebna jest regeneracja mechaniczna pompy kt鏎 jak wcze郾iej pisa貫m r闚nie wykonujemy.



Przestrzegam przed kupowaniem pomp za kilkaset z這tych a tym bardziej na wymian za swoj z samochodu. R闚nie dobrze mo積a sobie kupi z osiem kilo z這mu, bo tyle s warte pompy z regeneracj wykonan na " papierze ". Pompy zregenerowane w naszym serwisie przechodz dwu godzinny test na stole probierczym EPS 815.



Je瞠li kto naprawia sterownik i silnik popracowa przez kilka sekund, minut, godzin czy dni i znowu zgas, 鈍iadczy to tylko o niew豉軼iwej naprawie i niew豉軼iwym zastosowanym tranzystorze najprawdopodobniej IRLR2905, 3636, 3705 lub pochodnych tych tranzystor闚 cz瘰to niestety b喚dnie stosowanych jako "s豉be zamienniki" ale 豉two dost瘼nych na allegro za dwa z這te. Oryginalny tranzystor stosowany przez nasz serwis jest importowany z Niemiec i nie wyst瘼uje w Polskiej ofercie. Dodatkowo wymiana ko鎍闚ki mocy odpowiedzialnej za sterowanie zaworem dawki paliwa jest tylko jedn z czterech usterek kt鏎e mog trapi nasz sterownik. Tranzystor to nie wszystko, tym bardziej 瞠 w zdecydowanej wi瘯szo軼i jest niew豉軼iwy. Wspomn te o braku szczelno軼i w klejeniu sterownika. Wilgo bardzo szybko uszkadza taki sterownik, gdy nie zosta poprawnie sklejony. Do samego klejenia nie u篡wamy te 瘸dnych silikon闚, bo po czasie wszystko co by這 w 鈔odku miedziane robi si ZIELONE. 妃iejemy si na warsztacie, 瞠 sterowniki konkurencja klei silikonami kt鏎e zosta造 z remontu kuchni czy toalety. Bo do tego si nadaj silikony na bazie octanu a nie do elektroniki.



W przypadku gdy wysy豉j pa雟two sam sterownik prosz zwr鏂i szczeg鏊n uwag a wr璚z poprawi dolne kable od zaworu regulacji k徠a wtrysku. Ta dolna para ma z regu造 sp瘯an otulin na przewodach lub ju go貫 przewody. Oczywi軼ie przez te przewody p造nie ma造 pr康, bo o warto軼i oko這 1.2 Ampera, a sp瘯ane przewody to skutek temperatury, olej闚 i czasu. Przewody maj wp造w na przestawiacz k徠a wtrysku. Przy zwarciu tych przewod闚 b璠zie w豉郾ie problem z niew豉軼iwym czasem wtrysku, nie b璠zie jego regulacji, co mo瞠 by b喚dnie zinterpretowane jako zatarta pompa. Dodatkowo zwarcie na tych przewodach mo瞠 mie po鈔ednio wp造w na uszkodzenie sterownika, chocia tranzystor w sterowniku odpowiada za sterowanie zaworem dawki paliwa tym mi璠zy przewodami wysokiego ci郾ienia - para przewod闚 g鏎na, grubsza, ta kt鏎a na pewno nie jest sp瘯ana. Tak瞠 poprawiamy przewody przed monta瞠m sterownika aby nie mie roboty dwa razy. Poni瞠j link do filmu jak poprawi przewody od zaworu dolnego regulacji k徠a wtrysku. Mo積a to zrobi te na samochodzie.





Je郵i w aucie wyst瘼uje kt鏎y z ni瞠j opisanych objaw闚 lub b喚d闚 鈍iadczy to, 瞠 w 95 % uleg uszkodzeniu sterownik pompy

Objawy uszkodzonego sterownika pompy to:

po zgaszeniu auto nie chce odpali,

silnik ci篹ko odpali i nie reaguje na peda gazu lub znikomo

silnik zgas podczas pracy i ju nie zapali

silnik nier闚no pracuje

silnik dymi

silnik ga郾ie po rozgrzaniu lub przerywa

silnik nie osi庵a pe軟ej mocy



Po naprawie pozostaje monta sterownika na pomp wtryskow. Prosz wykona to wed逝g filmu w linku poni瞠j. Nie zapomnij o wst瘼nym odpowietrzeniu pompy, poprzez zalanie od g鏎y obydwu kom鏎 rop do pe軟a, a si b璠zie przelewa這. U豉twi to odpowietrzenie pompy. Dodatkowo mile widziana jest pomoc drugiej osoby i zwyk貫go PLAKA pryskanego jak najbli瞠j kolektora dolotowego. Nigdy nie pryskaj przed przep造womierzem, zawsze za, bo skr鏂isz mu 篡cie. Nie obawiaj si ponownego uszkodzenia sterownika w czasie odpowietrzania. Sterownik po naszej regeneracji jest odporny na zapowietrzanie co gwarantuj roczn gwarancj. Poni瞠j link do filmu jak zamontowa sterownik pompy wtryskowej po nasze fabrycznej regeneracji.





Po zdiagnozowaniu auta komputerem mog si pojawi nast瘼uj帷e b喚dy :

OPEL, SAAB

P1630 ZAW紑 DAWKI

P1631 STEROWNIK POMPY

P1335 CZUJNIK OBROT紟 POΜ浩NIA WAΣ KORBOWEGO

P0725 CZUJNIK OBROT紟 POΜ浩NIA WAΣ KORBOWEGO

P1345 CZUJNIK OBROT紟, SYGNA Z POΜ浩NIA WAΘA POMPY

P1220 CZAS WTRYSKU, K﹗ WTRYSKU, POCZ﹗EK TΜCZENIA

P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA

P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA

P1560 NAPI犴IE ZASILANIA PRZEKROCZENIE

P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU

P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA

P1660 ZA MOCNE WEJ列IE OBWODU SOLENOIDU ODCI犴IA PALIWA

P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA

AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA

01318 KOMPUTER STERUJ。Y POMPY WTRYSKOWEJ

J-399 KOMPUTER STERUJ。Y POMPY WTRYSKOWEJ

0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUΒM POMPY

01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJ邛O列I, QUANTITY ADJUSTER

0550 BㄐD K﹗A WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZ﹗KU TΜCZENIA

00628 KONTROLA R荅NA BIE砥CA, KONTROLA WIELKO列I NASTAWCZYCH

01376 SYGNA OBROT紟 POMPY WTRYSKOWEJ

N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJ邛O列I USZKODZENIE

FORD

P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE

P1564 MODU POMPY WTRYSKOWEJ 砥DANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA

P0149 BㄐD WYPRZEDZENIA K﹗A WTRYSKU

P0167 BㄐD UKxDU REGULACJI POCZ﹗KU TΜCZENIA

P1563 MODU POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA

P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA

P1666 CZUJNIK WAΣ KORBOWEGO POMPA

0335 CZUJNIK POΜ浩NIA WAΣ KORBOWEGO

NISSAN

P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY

P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY

P1251 MAGNETYCZNY ZAW紑 REGULACJI DAWKI, SYGNA NIEZROZUMIAΧ

P1241 REGULACJA POCZ﹗KU WTRYSKU, K﹗A WTRYSKU, CZASU WTRYSKU

BMW

73 NIEPRAWIDΜWY WYNIK POR紟NANIA PR犵KO列I OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY

72 NASTAWNIK POCZ﹗KU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, K﹗A WTRYSKU





POMPY TE WYST襾UJ W NAST襾UJ。YCH AUTACH :

AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )

BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)

DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)

FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI

FORD MONDEO 2.0 TDDI

FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE

HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi

ISUZU KB 3.0 TDI

MAN CI坒AR紟KI I DOSTAWCZE 4.6

MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI

MITSUBISHI CANTER 3.0

NISSAN ALMERA 2.2

NISSAN PATROL GR 3.0

NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0

OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO

OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO

OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI

OPEL FRONTERA 2.2 DTI

OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI

OPEL SINTRA 2.2 TD

OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI

ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT

SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD

SKODA SUPERB 2.5 TDI

VW Passat 2.5 TDI

VOLVO FL6 5.5



Zapraszam wszystkich, kt鏎ych niestety spotka豉 awaria pompy wtryskowej do skorzystania z naszych us逝g. Nasze do鈍iadczenie to ponad 10 lat i kilkana軼ie tysi璚y naprawionych sterownik闚. Z najwi瘯szych naszych atut闚 mog wymieni przede wszystkim stosowanie oryginalnego tranzystora i wsp馧prac naszego niezale積ego serwisu z Bosch serwisami z ca貫j Polski. Co do tranzystora jest to typ tranzystora stosowany w sterownikach od 2004 roku do 2018. Jest to tranzystor unipolarny z dwoma po陰czeniami 廝鏚豉 (S). Oczywi軼ie nie mog zdradzi numeru tego tranzystora, bo jest to tajemnica naszej firmy a druga sprawa to, 瞠 zdobycie tego z niemieckiej centrali Boscha graniczy這 w 2008 roku z cudem. Dodam, 瞠 nawet teraz nie mamy mo磧iwo軼i zam闚i oryginalnego tranzystora w Polsce i ca造 czas na bie膨co importowany jest z Niemiec.

Staramy si udziela wyczerpuj帷ych informacji czy to podczas rozmowy telefonicznej czy na naszych filmach instrukta穎wych. Dla nas zdecydowany klient powinien wiedzie, 瞠 jak samoch鏚 zgas nagle lub nie chce odpali po postoju, to winny jest sterownik i szkoda czasu na kliku dniowe czy tygodniowe poszukiwania w internecie i dzwonienia do wszystkich znalezionych firm po kilka razy. Dodam 瞠 "firm" i "magik闚" naprawiaj帷ych sterowniki pomp wtryskowych jest teraz na p璚zki w ka盥ym mie軼ie. Prawd jest 瞠 ka盥a z tych firm stosuje zawsze jeden z trzech dost瘼nych na allegro tanich tranzystor闚 czyli irlr2905, irlr3636 czy irlr3705. Niestety jak pisa貫m wcze郾iej jest to tylko tani zamienni kt鏎y nie zapewni poprawnej pracy sterownika a tym samym waszego silnika. Zapytajcie taki "profesjonalny" serwis z kt鏎ym Bosch serwisem wsp馧pracuje, czy kt鏎y z Bosch serwis闚 m鏬豚y wystawi jakie rekomendacie dla tego serwisu. Tu jest w豉郾ie problem spec闚 od naprawy sterownik闚 metod cha逝pnicz. Klient wysy豉 taki sterownik, po naprawie samoch鏚 niestety nie pracuje ju jak przed napraw, bo nie ma takiej mo磧iwo軼i na tranzystorach z allegro, nast瘼nie z powrotem dzwoni do magika kt鏎y m闚i klientowi 瞠 sterownik zosta dobrze naprawiony a problem jest w mechanice pompy. I tu "magik" umywa r璚e. Niezadowolony klient oddaje pomp do serwisu, tam dostaje informacj 瞠 pomp trzeba zregenerowa za 2 - 3 ty z這ty. Potem idzie informacja w 鈍iat, 瞠 naprawa sterownika nic nie daje bo i tak trzeba mechanik zregenerowa. Gorzej jak "magik uszkodzi sterownik nieodwracalnie. Owszem, mechanik kiedy trzeba to trzeba ale w wi瘯szo軼i przypadk闚 winny jest sterownik. A 瞠 nie ka盥y potrafi naprawi sterownik to ju inna historia. Niestety nawet ja wiem, 瞠 wszystkim nie dam rady naprawi. Ka盥ego dnia naprawiamy 鈔ednio oko這 15 sterownik闚 dziennie. Takie s nasze moce przerobowe. Dodatkowo jak wspomnia貫m wsp馧pracujemy z Bosch serwisami a oni wysy豉j nawet po 30 sterownik闚 jednorazowo. Cz瘰to klienci szukaj gdzie bli瞠j jakby to by這 najwa積iejsze. Potem dostajemy takie sterowniki do poprawy po kim. Nie zawsze taki sterownik nadaje si do naprawy. I tak mia這 by gdzie tam np: 200z, sterownik zosta uszkodzony nieodwracalnie, koszt zakupu innego sterownika jak np: opel do pompy 0470504015 mo瞠 wynie嗆 nawet 800 z plus 200 czy 300 z z poprzedniej nieudanej naprawy i mamy 1000z lub wi璚ej. I tu zaczynaj si koszta. Je瞠li nie chcesz ryzykowa wy郵ij sw鎩 sterownik do naszego serwisu zaufaj rzetelno軼i i wieloletniemu do鈍iadczeniu. Serwisy Boscha nie wsp馧pracuj z byle kim. Dodatkowo dzi瘯i wsp馧pracy z Boschem zapewniamy pe軟 regeneracj pompy wtryskowej pod wzgl璠em mechanicznym i elektronicznym w kwocie oko這 1500 z. Oczywi軼ie jak jest potrzeba regeneracji mechanicznej. Pami皻aj tylko regeneracja fabryczna sterownika na oryginalnym tranzystorze zapewni mu d逝g bezawaryjn prac. Drug spraw jest to, 瞠 tranzystor to tylko jedna z czterech elektronicznych rzeczy kt鏎a mo瞠 trapi nasz sterownik. A w wi瘯szo軼i fachowcy wymieniaj tylko tranzystor pomija takie rzeczy jak np: b陰d obrot闚 pompy wtryskowej czy to ca造 czas czy po rozgrzaniu. Ale na tym ko鎍z i daje wam wyb鏎. Powodzenia.



Poni瞠j podaje numery pomp Boscha, numery wed逝g producenta pojazdu i zastosowanie

Pompy VP44, VP30, VP29

Nr Bosch Nr producenta pojazdu Zastosowanie

0470004002 XS4Q9A543SA XS4Q9A543SC XS4Q9A543SE XS4Q9A543SF XS4Q9A543SD XS4Q9A543SB 1151423 1093872 1229572 Ford Fiesta Focus 1.8 TDDi

0470004003 90572504 9117081 Opel Astra 1.7 DT

0470004004 YC1Q94543EB YC1Q94543EC YC1Q94543EE YC1Q94543EA YC1Q94543ED YC1Q94543EF YC1Q94543EG Ford Transit 2.0 2.4 TD TDE TDDI

0470004005 MSR 1003 10 Rover 220 25 420 45 2.0

0470004006 YS6Q9A543SA YS6Q9A543SB YS6Q9A543SC YS6Q9A543SD YS6Q9A543SE YS6Q9A543SF YS6Q9A543SG 1111908 1131978 1139871 1214221 1306485 1353014 Ford Fiesta Focus Tourneo Connect Transit Connect 1.8 TD TDDi

0470004007 XS4Q9A543SA XS4Q9A543SC XS4Q9A543SE XS4Q9A543SF XS4Q9A543SD XS4Q9A543SB 1151423 1093872 1229572 Ford Fiesta Focus 1.8 TDDi

0470004008 YS6Q9A543SA YS6Q9A543SB YS6Q9A543SC YS6Q9A543SD YS6Q9A543SE YS6Q9A543SF YS6Q9A543SG 1111908 1131978 1139871 1214221 1306485 1353014 Ford Fiesta Focus Tourneo Connect Transit Connect 1.8 TD TDDi

0470004009 1S7Q9A543SB 1S7Q9A543SC 1S7Q9A543SD 1S7Q9A543SE 1S7Q9A543SF 1S7Q9A543SG 1S7Q9A543SH 1129660 1131980 1226232 1255378 1353015 Ford Mondeo 2.0 TDDi

0470004011

0470004012 YC1Q94543EB YC1Q94543EC YC1Q94543EE YC1Q94543EA YC1Q94543ED YC1Q94543EF YC1Q94543EG Ford Transit 2.0 2.4 TD TDE TDDI

0470004013 1S7Q9A543SB 1S7Q9A543SC 1S7Q9A543SD 1S7Q9A543SE 1S7Q9A543SF 1S7Q9A543SG 1S7Q9A543SH 1129660 1131980 1226232 1255378 1353015 Ford Mondeo 2.0 TDDi



0470004014 2644 N 204 Perkins

0470004015 2644 N 401 Perkins

0470004016 2644 N 205 Perkins

0470004017 836764611 Sisu

0470004018 396 5404 Cummins

0470004019 396 5405 Cummins

0470006001 87 802 531 New Holland

0470006002 4224796M1 2644P502 Fendt Perkins

0470006003 2644P501 Perkins

0470006004 836854985 836864610 Sisu

0470006005 3965402 Cummins

0470006006 3965403 Cummins

0470006007 87803357 87803357 87802531 Case New Holland Isuzu

0470006008 836869461 162000080855 V836869461 836869461 836854985 836864610 Agco Sisu Power Case Fendt Sisu

0470006009 4224796M1 2644P502 Fendt Perkins

0470006010 2644P501 Perkins





0470504001

0470504002 90501098 9158926 0986444001 Opel Vectra 2.0 DI

0470504003 90501099 90542288 9192988 90571722 0986444002 Opel Astra Vectra Zafira 2.0 DT DTI DTL

0470504004 90501100 90530752 9192989 90543882 4773206 9192989 Opel Vectra 2.0 DTI, Saab 9-3 2.2

0470504005 13512246826 13512247416 13517787562 13517787514 BMW 320d 2.0 100kW

0470504006 167004N100 Nissan

0470504007 167002W211 Nissan

0470504008

0470504009 9129340 9119221 9192986 9119221 9192986 0986444005 Opel Frontera 2.2 DTI, Omega 2.0 DTI, Sintra 2.2 TD

0470504010 YC1Q9A543DA YC1Q9A543DB YC1Q9A543DC YC1Q9A543DD YC1Q9A543DE Ford Transit 2.4 TDE

0470504011 9193454 9158202 9195454 9196933 9193454 Opel Astra 2.0 DT DTI DTL, Omega 2.0 DTI, Vectra 2.0 DI DTI, Zafira 2.0 DI

0470504012 167005M320 167005M321 0986444013 Nissan Almera 2.2

0470504013 XS7Q94543DA Ford

0470504014 RE501274 John Deere

0470504015 9201510 24413103 9201510 1590043 9201510 Opel Astra 2.0 DTI Vectra 2.0 DTI Zafira 2.0 DTI

0470504016 9199204 1590050 24413104 9199204 Opel Omega 2.2 DTI Vectra 2.2 DTI



0470504017 51111037610 51111037647 51111037731 MAN LE 4.6L

0470504018 YC1Q9A543TA YC1Q9A543TB YC1Q9A543TC YC1Q9A543TD YC1Q9A543TE 1104229 1227039 1302192 Ford Transit 2.4 TDE TDDi

0470504019

0470504020 13517786288 13517787532 13517786091 BMW 320d 520d 2.0 100kW

0470504021 1S7Q9A543AC 1S7Q9A543AB 1S7Q9A543AA 1S7Q9A543AD Ford Mondeo 2.0 TDDi 2.0 85kW

0470504022 167009X700 167009X701 167009X702 Nissan

0470504023 1670069T60 1670069T61 1670069T62 Nissan

0470504024 1S7Q9A543AC 1S7Q9A543AB 1S7Q9A543AA 1S7Q9A543AD Ford Mondeo 2.0 TDDi 2.0 85kW

0470504025 13517787513 13517787515 BMW 318d 2.0 85kW

0470504026 8-97252-341-1 8-97252-341-5 Isuzu

0470504027 ME190297 Mitsubishi Canter 3.0

0470504028 16700965501 167005M5384 167005M322 Nissan Almera 2.2 81kW

0470504029 A6700VW201 16700VW201 Nissan Frontier Urvan 3.0

0470504030 8-97249-238-0 8-97249-238-4 Isuzu

0470504031 8-97303-824-0 8-97303-824-4 Isuzu

0470504032 RE508667 John Deere

0470504033 16700VK500 16700VK50B Nissan

0470504034 167002X900 167002X900 Nissan Terrano II 3.0



0470504035 1S7Q9A543AE 1S7Q9A543AF Ford Mondeo 2.0 TDDi 2.0 85kW

0470504036 1S7Q9A543TD 1S7Q9A543TE 1219313 1151425 Ford Mondeo 2.0 TDDi 2.0 85kW

0470504037 8-97326-739-0 8-97326-739-3 Isuzu

0470504038 16700VX100 Nissan, Isuzu

0470504039 167002X901 Nissan

0470504040 YC1Q9A543TG yC1q9A543TG 1319288 1353013 Ford Transit 2.4 TDE TDDi

0470504041 YC1Q9A543TG yC1q9A543TG 1319288 1353013 Ford Transit 2.4 TDE TDDi

0470504042 1670069T63 Nissan

0470504043 16700VX400 16700VX40A GR167VX400 Nissan

0470504044 8-97377-519-0 8-97377-519-2 Isuzu

0470504045 8-97377-520-0 8-97377-520-2 Isuzu

0470504046 16700VX101 16700VX10B F01G09P26U Nissan Patrol GR 3.0 Di

0470504047

0470504048 8-97326-739-0 Isuzu

0470506002 059130106D 059130108A 059130105A 8N0615116A 059130106D 0986444006 Audi A4 A6 A8 2.5 TDI 110kW, VW Passat 2.5 TDI 110kW

0470506003 3941160 3942084 3943506 3943162 CDC





0470506005 3943163 3943514 3943760 3943507 CDC

0470506006 059130106B Audi VW

0470506007 3944536 CDC Cummins

0470506008 3944535 CDC

0470506009 51111037590 51111037650 51111037732 51111037803 51111037645 51111037726 51111036034 0986444010 MAN 6.9L

0470506010 059130106C 0986444015 Audi A4 A6 A8 2.5 TDI 110kW, VW Passat 2.5 TDI 110kW

0470506011 3946135 CDC

0470506012 3944983 CDC Cummins

0470506013 3943238 Cummins

0470506014 3946149 3946370 3937157 CDC Cummins

0470506015 3946278 3946371 CDC Cummins

0470506016 059130106E 0986444016 Audi A6 A8 2.5 TDI 132kW

0470506017 Volvo FL 5.5

0470506018 RE501275 John Deere

0470506019 51111037611 51111037646 51111037729 51111037786 51111037733 51111006029 MAN 6.9L

0470506020

0470506021 3947031 3937159 Cummins

0470506022 3937160 3947032 Cummins



0470506023 51111037613 51111037679 51111006021 51111037734 MAN

0470506024 059130106F 059130106H VW

0470506025 167009X800 167009X801 1670098702 167009X802 Nissan

0470506026 3937167 CDC

0470506027 3937671 Cummins

0470506028 3937670 Cummins

0470506029 3964555 Cummins

0470506030 059130106J Audi A4 A6 2.5 TDI 114kW 120kW, Skoda Superb 2.5 TDI 114kW

0470506031 RE506680 John Deere

0470506032 RE506681 RE522826 John Deere

0470506033 059130106L Audi A4 A6 2.5 TDI 120kW 132kW, VW Passat 2.5 TDI 132kW

0470506034 3937673 CDC Cummins

0470506035 3939940 Cummins

0470506036 3939939 Cummins

0470506037 059130106M Audi A4 A6 2.5 TDI 120kW

0470506038 059130106K Audi A4 A6 2.5 TDI 120kW 132kW, Skoda Superb 2.5 TDI 120kW, VW Passat 2.5 TDI 120kW 132kW

0470506039 51111037689 51111037736 MAN

0470506040 3937689 3964556 CDC Cummins

0470506041 3937690 CDC Cummins





0470506042 836864609 V836864609 836854987 Agco Sisu Power Fendt Sisu

0470506043 RE515887 John Deere

0470506044 RE515888 John Deere

0470506045 51111037699 51111037735 51111006024 MAN 6.9L

0470506046 059130106A Audi A8 2.5 TDI 110kW

0470506047 51111037703 51111037737 MAN

0470506048 51111037751 MAN

0470506049 059130106B Audi A4 A6 A8 2.5 TDI 110kW, VW Passat 2.5 TDI 110kW



Numer pompy, numer sterownika i zastosowanie

Merk Bosch Merk no

0 470 506 016 0 281 010 479 A6 2,5tdi 01

0 470 506 024 0 281 010 479 A6 2.5 Tdi avant 00

0 470 506 033 0 281 010 479 A4 A6 2.5 Tdi 01 - 05

0 470 506 030 0 281 010 479 A4 04

0 470 506 038 0 281 010 887

0 281 010 888 A6 2.5 Tdi 1999

0 470 506 030 0 281 010 889 A4 A6 2.5 Tdi 02 03

0 470 506 033 0 281 010 889 A4 A6 02

0 470 506 002 1 227 022 036 A4 2.5 tdi '00 03

0 470 506 016 1 227 022 037 A6 2.5 tdi '99

0 470 504 020 0 281 001 740 BMW 318 525 2000

0 470 504 005 0 281 001 827 BMW 320D 1998 -00

0 281 001 740 Transit pickup

0 281 001 827 Focus Transit

0 470 004 002 0 281 001 827 Ford Focus 1.8 TDi 99

0 470 004 007 0 281 001 827 Ford Focus 1.8 Tdi 00

0 281 010 296 Mondeo 2001

0 470 004 004 0 281 010 480 Ford Transit 02

0 470 004 012 0 281 010 480 Ford Transit 00

0 470 004 004 0 281 010 888 Transit 2.0 Tdi Tda 260 S 03

0 281 001 827 Patrol 3.0 02

0 470 504 012 0 281 001 827 Nissan Almera 00

0 470 504 029 0 281 001 827 Nissan Terrano ZD 30

0 470 504 033 0 281 001 827 nissan Capstar YD 35

0 470 504 033 0 281 010 888 nissan Capstar YD 35

0 470 504 002 0 281 001 257 Opel Vectra-B 2.0 dtl 97

0 470 504 003 0 281 001 371 Vectra 2.0 Tdi 98

0 470 504 011 0 281 001 740 Astra-G 2.0 '00

0 281 001 740 Opel Zafira 2001

0 470 504 004 0 281 001 827 Astra-G 2.0 ?99

0 470 504 003 0 281 001 827 Opel Vectra 2.0 98

0 470 504 015 0 281 010 479 Astra-G vectra 2.0 Dti 01 -03

0 470 504 016 0 281 010 479 Astra-G 2001

0 281 010 479 Opel Zafira 2.0 2001

0 470 504 009 0 281 010 480 Opel frontera 2.2 2000

0 281 010 888 Astra 1999

0 470 504 004 0 281 010 888 Vectra 2.0 Tdi 97 - 01

0 470 504 214 0 281 011 055 Opel Siegnum 2003

0 470 504 225 0 281 011 055 Opel Zafira 2.2 Dti 03

0 470 504 227 0 281 011 055 Opel Zafira 05

0 470 004 005 0 281 001 827 Rover 25 2.0 idt 01

0 281 001 827 Saab 9.3 2000

0 281 011 055 Saab 9.3 2.2 Dti 03

0 470 506 002 1 277 022 036 VW Passat Variant 99

Opel EDU ISUZU

8971891360

8971891361

8971891362

8971891363

0 281 010 479 0 470 506 016 A6 2,5tdi 01

0 281 010 479 0 470 506 024 A6 2.5 Tdi avant 00

0 281 010 479 0 470 506 033 A4 A6 2.5 Tdi 01 - 05

0 281 010 479 0 470 506 030 A4 04

0 281 010 887 0 470 506 038

0 281 010 888 A6 2.5 Tdi 1999

0 281 010 889 0 470 506 030 A4 A6 2.5 Tdi 02 03

0 281 010 889 0 470 506 033 A4 A6 02

1 227 022 036 0 470 506 002 A4 2.5 tdi '00 03

1 227 022 037 0 470 506 016 A6 2.5 tdi '99

BMW

0 281 001 740 0 470 504 020 BMW 318 525 2000

0 281 001 827 0 470 504 005 BMW 320D 1998 -00

Ford

0 281 001 740 Transit pickup

0 281 001 827 Focus Transit

0 281 001 827 0 470 004 002 Ford Focus 1.8 TDi 99

0 281 001 827 0 470 004 007 Ford Focus 1.8 Tdi 00

0 281 010 296 Mondeo 2001

0 281 010 480 0 470 004 004 Ford Transit 02

0 281 010 480 0 470 004 012 Ford Transit 00

0 281 010 888 0 470 004 004 Transit 2.0 Tdi Tda 260 S 03

Nissan

0 281 001 827 Patrol 3.0 02

0 281 001 827 0 470 504 012 Nissan Almera 00

0 281 001 827 0 470 504 029 Nissan Terrano ZD 30

0 281 001 827 0 470 504 033 nissan Capstar YD 35

0 281 010 888 0 470 504 033 nissan Capstar YD 35

Opel

0 281 001 257 0 470 504 002 Opel Vectra-B 2.0 dtl 97

0 281 001 371 0 470 504 003 Vectra 2.0 Tdi 98

0 281 001 740 0 470 504 011 Astra-G 2.0 '00

0 281 001 740 Opel Zafira 2001

0 281 001 827 0 470 504 004 Astra-G 2.0 ?99

0 281 001 827 0 470 504 003 Opel Vectra 2.0 98

0 281 010 479 0 470 504 015 Astra-G vectra 2.0 Dti 01 -03

0 281 010 479 0 470 504 016 Astra-G 2001

0 281 010 479 Opel Zafira 2.0 2001

0 281 010 480 0 470 504 009 Opel frontera 2.2 2000

0 281 010 888 Astra 1999

0 281 010 888 0 470 504 004 Vectra 2.0 Tdi 97 - 01

0 281 011 055 0 470 504 214 Opel Siegnum 2003

0 281 011 055 0 470 504 225 Opel Zafira 2.2 Dti 03

0 281 011 055 0 470 504 227 Opel Zafira 05

Rover

0 281 001 827 0 470 004 005 Rover 25 2.0 idt 01

Saab

0 281 001 827 Saab 9.3 2000

0 281 011 055 Saab 9.3 2.2 Dti 03

VW

1 277 022 036 0 470 506 002 VW Passat Variant 99

EDU Opel ISUZU
Cena: 300,00 z


Zg這 naruszenie
Kontakt:
puh omega
Telefon:
510667029
Email:

Ods這n: 24
      Zobacz Katalog Gda雟kich Wizyt闚ek

GDA垶KIE OGΜSZENIA
www.gdansk.net-ogloszenia.pl
Copyright © 2011

Gda雟k Og這szenia - Drobne , Darmowe Og這szenia Gda雟k i okolice

Og這szenia Gda雟k

 

POLECANE STRONY
Tworzenie stron www | D瑿ica okna | Optyk D瑿ica